V tomto článku se naučíš jak meditovat krok za krokem a dostat svou mysl pod kontrolu. Pokud chceš změnit svůj život, tak musíš prvně ovládnout svou mysl a meditace je klíč jak toho dosáhnout.

Najdeš zde kompletní 20ti krokový návod, který pomohl změnit život mě i životy tisíců lidí. 

Jde o nejúčinnější příručku tréninku mysli, která změní tvůj životní styl ve všech oblastech a na všech úrovních. 

Co je meditace

Meditace je prostředkem k vyvážení našeho fyzického, duševního, emočního a zdraví a pohody. Je to přístup, který se používá k trénování mysli, podobný tomu, jakým je fitness pro trénink fyzického těla. Pravidelné praktikování meditace má mnoho výhod, které sahají až za hranice naši mysli, ale obecně zlepšuji kvalitu života a zlepšují tvůj stav mysli. Je to také vynikající způsob, jak vycvičit svou mysl, aby zůstala v přítomném okamžiku.

Je to také proces sebepoznávání a vlastního rozvoje. Pokud chceš něco změnit, nebo rozvíjet (v tomto případě tvoje myšlenky a pocity), musíš strávit čas pozorováním, aby jsi se s nimi seznámil a pochopil je. Pak bude pro tebe velice jednoduché ovládnout a kontrolovat mysl. Meditace je akt seznámení se se svými myšlenkami a pocity, aby se transformovala kvalita tvých zkušeností ve vztahu k sobě, ale i ostatním kolem tebe a obecně ve vztahu k životu. Meditace je o vnitřní změně a jak už víme jediná skutečná a trvala změna, je ta zevnitř směrem ven.

Pomoci meditace můžeme vyloučit myšlenkové vzorce, které nám neslouží a nahradit je a pěstovat ty, které nám sloužit budou. Můžeme také trénovat dovednosti, jako je vytváření vnitřního klidu a redukovat takto stres, regulovat negativní emoce, zvyšovat štěstí v každodenním životě, kultivace soucitu pro nás i ostatní, rozvíjet setrvání v přítomném okamžiku a trénovat svou pozornost. Je to kognitivní trénink, ale i duševní zdatnost pro mozek. Existuje mnoho forem a stylů meditace.

Nevzdávej se když nevíš jak meditovat

Mnoho lidí odradí meditace, protože nevědí jak meditovat a mají mylné představy o meditaci. Nebo si ji vyložili úplně jiným způsobem a nakonec ji zavrhnout. Ale ve skutečnosti o meditaci koluje mnoho zvěsti, které ve skutečnosti ani nejsou pravda. Proto zůstaň u čtení a dozvíš se jak ti pravě meditace může jednoduše zlepšit život. 

Nevzdávej se jen proto, že meditace neznáš, nebo nevíš jak meditovat. Možná jsi slyšel nějaké fámy, které tě od meditaci odradili. Každopádně pokračuj ve čtení, protože tě čeká úžasný nástroj pro zlepšení tvého života to ti zaručuji.

Meditační techniky pro budování sebelásky

Objev revoluční metody a techniky a meditace pro budování sebelásky a sebevědomí. Chceš zlepšit kvalitu svého života ve všech oblastech?

Jaké jsou výhody meditace a proč meditovat

Meditace má mnoho výhod, které zasahuji do všech oblasti života od zdraví, přes vztahy, až po práci a štěstí. Pokud se naučíš jak meditovat můžeš těžit z této praxe a zlepšit svůj život nevydaným způsobem.

Pokud chceš použit meditace pro aktivaci, nebo harmonizaci čaker, tak neváhej použit našeho největšího průvodce pro čakry krok za krokem, kde najdeš i meditaci na čakry.

Pojďme se podívat na ty nejčastější a nejdůležitější výhody meditace:

  • Snížení a odbourání stresu
  • Zlepšení spánku a jeho kvality
  • Zmírněni úzkostných stavu
  • Rozvíjí kreativitu a tvořivost
  • Rozvíjí intuici
  • Zlepšuje fyzické i duševní zdraví
  • Zlepšuje soustředěnost
  • Pomáhá kontrolovat myšlenky a emoce
  • Zvyšuje životní energii
  • Prohlubuje schopnost empatie a soucitu
  • Zlepšuje paměť
  • Pomáhá se sebevědomím a sebepřijetím
  • Zlepšuje vztah k sobě a tím kvalitu všech vztahu
  • A mnoho dalšího…

Zajisti sám jaké výhody přinese meditace do tvého života a začni meditovat. Jedna vědecká studie prokazuje jak meditace mění strukturu a funkci mozku skrze neuroplasticitu.

Podívej se jak ti meditace a všímavost může pomoci být šťastnější, zdravější a úspěšnější v podání Dalai Lamy.

Taky můžeš prozkoumat další možnosti meditace a jejich využiti v praxi pro tvůj život.

Meditace s programováním mysli pro splnění snů a cílů

Neváhej a využij tuto naši řízenou meditaci, která je zaměřena na splnění tvých snů a cílů. Meditace obsahuje prvky programování mysli, aby byl účinek ještě rychlejší a silnější. Je jedno jak daleko jsou tvé cíle, nebo sny, protože s touto meditaci můžeš dosáhnout čehokoliv co si dokážeš představit.

Nečekej a pusť si meditaci níže a začni si plnit své sny. Nemusíš ani vědět jak meditovat. Jen se nech vést, protože Lenička tě provede životem splněných snů.

Jak meditovat

Neexistuje žádný univerzální návod jak meditovat, který by fungoval na všechny. Je zcela na tvé volbě, které meditaci dáš přednost a jaký styl si vybereš. Existuje cela řada meditaci jako například meditace všímavosti, královská meditace a další různé druhy. Záleží také na cíli, nebo-li čeho chceš pomoci meditace dosáhnout.

Mnoho lidí odradí to, že neví jak meditovat a myslí si například, že musí sedět v lotosové pozici, nebo, že meditace je zcela o stavu bez myšlenek a podobně iluze. Vůbec tomu tak být nemusí. Neexistuje žádný správný ani špatný způsob jak meditovat ani ideální pozice. Vše je zcela na tvém rozhodnutí. Najdi si pozici a způsob, který ti vyhovuje a funguje to je nejdůležitější. Podívej se jak může meditace až sedmi způsoby změnit mozek a rozvíjet tak jeho klíčové oblasti.

Pokud chceš meditaci zařadit do svého života a nevíš jak na to. Možná jsi to zkoušel a nešlo ti to, možná jsi selhal, možná nevíš jak na to, nebo jsi zkušenější, ale chceš posunout svou schopnost meditace, tak neváhej a využij našeho 20ti stupňového návodu krok za krokem pro meditace, který pomohl změnit životy mnoha tisíců lidí. Jsi přípraven na skutečnou jízdu, která odstartuje tvůj nový život?

Jak meditovat (krok za krokem)

Zlepši svůj život díky tohoto průvodce pro meditace. Jedinečný návod krok za krokem jak meditovat!

Meditační relaxace

Jsi často ve stresu? Už nevíš jak dál? Je toho na tebe moc? Tak se neboj použit naši meditaci a relaxaci pro uvolnění stresu, kterou připravila a vytvořila Lenička. Jde o jedinečnou meditaci svého druhu, protože je velmi uvolňující a dostane tě hluboko k sobě,a kde budeš regenerovat tělo a absolutně uvolníš svou mysl i své tělo. Jde o velmi prožitkovou meditaci.

Přesvědč se sám pusť si ji níže a začni relaxovat a stres už tě nebude obtěžovat.

Obecný návod jak meditovat krok za krokem

Nyní se přesuneme k obecnému návodu jak meditovat. Tento návod můžeš použit kdykoliv a kdekoliv a je prakticky pro jakoukoliv meditaci stejný až na pár výjimek

1.Tiché a klidné místo

První krok je najít si na meditaci tiché a klidné místo. Hlavně pokud si začátečník a neovládáš královskou meditaci, tak se snaž vyvarovat jakýmkoliv rušivým elementům. Nezapomeň si vypnout telefon, zavřít okno a zajistit všechny zdroje hluku. Čím větší klid a ticho budeš mít, tak tím lepších výsledku dosáhneš.

2. Vhodný oděv

Druhý krok je vzít si pohodlný oděv. Určitě chceš zabránit tomu, že tě uprostřed meditace bude tvůj oděv škrtit, stahovat, nebo způsobovat jiné problémy s tvým pohodlím. Doporučuji si vzít něco volného, určitě žádné těsné přiléhavé oblečení.

3. Plný žaludek

Třetím krok je spíš takové doporučení. Nedoporučuji meditovat s plným žaludkem. Nedokážeš se tolik uvolnit a soustředit ani to nemusí být příjemné. Rozhodně nejlepší způsob jak meditovat je najít si vhodnou dobu, kdy ti ani nemáš hlad ani nejsi napráskaný jídlem, nebo přepity vodou.

4. Vhodná pozice

Čtvrtý krokem je najít si vhodnou polohu pro meditaci. Určitě to nemusí být nutné lotosová pozice. Můžeš si zvolit jakoukoliv polohu, která ti vyhovuje. Můžeš sedět na zemi, posteli, židli, nebo dokonce ležet. Pokud ležíš, tak pozor budeš mít tendenci usnout což ti může zabránit v meditaci. Pokud si zvolíš sedící polohu, doporučuji mít rovné záda.

5. Zavři oči

Pátý krok je nejtěžší. Zavři si oči a měj zavřené oči po celou dobu meditace.

6. Dýchání

Šestý krok je dýchání, Začni pomalu zhluboka dýchat. Ideálně nádech do břicha (bránice), ale není to podmínka. Soustřeď se, aby jsi opravdu pomalu a zhluboka dýchal.

7. Vědomě pozoruj svůj dech

Sedmi krok je opravdu nejtěžší na celé meditaci. Mnoho lidí ho nezvládne a neví jak meditovat a vzdává to. V první řáde než se k němu dostaneme ti chci říct, aby jsi to nevzdával, když ti to nepůjde hned. Chce to jen praxi a čas. Nesmíš být na sebe tak tvrdý. Většina z nás není naučena ovládat a kontrolovat svou mysl. Žijeme tak nějak v tom, že jsme neustále rozptylováni, nad něčím přemýšlíme a nedokážeme se dostat za své myšlenky do ticha a čistého bytí. Dej si čas a netlač na pilu, když ti to nepůjde je to v pořádku ani mě to dost dlouho nešlo. 

Samotný sedmi krok je o zaměřené pozornosti. Vědomě pozoruj svůj dech. Pozoruj jak s nádechem tvůj hrudník, nebo břicho stoupa a s výdechem zase klesá. Pozoruj svůj dech nic více nic méně.

Když se tvoje mysl začne potulovat a zaměřovat se na myšlenky, tak hned jak si to uvědomíš se velmi jemně a plynule vrat zapět k dechu. Bude se to stávat často hlavně ze začátku, ale neboj se je to v pořádku. Postupnou praxi se bude prodlužovat čas, kdy budeš mít svou mysl pod kontrolou. Kdykoliv se tvá mysl začne zaměřovat na nějakou myšlenku, nebo pocit, tak se vědomě přesuň ke svému dechu. Pozoruj svůj dech a hlavně to nevzdávej, když ti hned nepůjde.

Tak to je celý princip meditace a postup jak meditovat. Doporučuji si z meditace vytvořit každodenní návyk, nebo lépe rituál. Ideálně ranní. Pokud chceš dosáhnout skutečných výsledku a zlepšit svůj život, tak budeš muset meditovat denně. 

Využij maximální potenciál meditaci

Máš možnost využit maximálního potenciálu meditaci a další nástroje, jako podprahové nahrávek, programování mysli, hypnoterapeutické autosugestivní nahrávky a mnoho dalšího pro zlepšení svého života. Využij naši nabídku ONLINE KURZU a vyber si podle sebe a začni žit nový život.

Meditační techniky pro budování sebelásky

Objev revoluční metody a techniky a meditace pro budování sebelásky a sebevědomí. Chceš zlepšit kvalitu svého života ve všech oblastech?

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pin It on Pinterest

Shares
Share This