Programování mysli vědecké studie

Vědecké studie o podprahových zprávách

Ztráta hmotnosti

Silverman, LH, Martin, A., Ungaro, R., a Mendelsohn, E. „Účinek podprahové stimulace na modifikaci chování při léčbě obezity“. Klinická psychologie (1978):

Silverman a kol. Provedli dva pokusy o sublimačním vnímání se skupinami 26 a 30 žen. Ženy měly nejméně 15% nadváhy. Byly zde 2 skupiny, „podprahová skupina“ a „kontrolní skupina“. Obě skupiny dostaly určité vzdělání týkající se úbytku tělesné hmotnosti a zdravé výživy, tj. Jak přesně zaznamenávat kalorie, jíst v pravidelných jídelních časech a jak se odměnit za zdravé stravování. 

* Na začátku a na konci všech zasedání bylo u všech požádáno, aby si představili situaci, ve které by byli pokoušeni jíst. V tomto okamžiku byli vystaveni podprahovému hlášení po dobu 4 milisekund. Buď byla podprahová zpráva založená na ztrátě hmotnosti pro subliminální skupinu nebo neutrální podprahová zpráva pro kontrolní skupinu.

* V obou případech „podprahová skupina“ ztratila větší váhu než kontrolní skupina, přičemž subliminální skupina ztrácela výrazně více do konce sledovací periody. Bylo shrnuto, že použití podprahových zpráv mohlo pomoci lidem snížit jejich stravovací návyky.

Další studie provedená Dr. Beckerem a spol. Ukázala, že použití subliminálních zpráv může mít ohromující výsledky:

* V Metairie v Louisianě na klinice Dr. Beckera na snížení tělesné hmotnosti poslouchali pacienti podprahové zprávy na videokazetě.

Jedna žena během jednoho roku ztratila 100 liber. V návaznosti na to doktor Becker shledal, že 50% pacientů si udrželo více než polovinu svého úbytku hmotnosti až dva roky po tomto programu. Ještě výrazněji se 23% udržovalo mezi 75% a 100% jejich celkové ztráty hmotnosti. Tyto údaje byly výrazně lepší než dietní programy, ve kterých se nepoužívaly zprávy.

 

Odemkni svou miliónovou mysl

Jak tě tvé podvědomí udržuje v dluhu a finančně POŠKOZUJE tvůj život

Pomáhá přestat kouřit

Palmatier, JR a Bornstein, PH „Účinky podprahové stimulace symbiotických fúzujících fází na behaviorální léčbu kuřáků“. Journal of Nervous and Mental Disease (1980):

* Třicet čtyři lidí podstoupilo třítýdenní skupinové terapie zaměřené na odvykání kouření. 

* Výsledky ukázaly, že podprahové zprávy ovlivnily skupiny. tj. lidé, kteří dostávali podprahové zprávy po pravidelné terapii, měli opět nižší relaps na opětovné kouření.

Z následné studie provedené Palmairem a Bornsteinem bylo zjištěno, že „podprahové zprávy výrazně zlepšily pokrok subjektů, kteří se pokoušejí přestat kouřit“, ve srovnání se skupinou, která nebyla vystavena zprávami.

Mozek a poslech podprahových zpráv

Kaser, VA „Účinky posluchačské podvědomé vnímaní zpráv při výrobě obrazů a snů“. Journal of Nervous and Mental Disease (1986).

* Subjekty naslouchali zvukové  zprávě. Zpráva byla smíšena s běžným hudebním nahráváním. Jiná skupina subjektů prostě poslouchala pravidelné hudební nahrávky bez podprahových zpráv. 

* Obě skupiny byly požádány, aby před a bezprostředně po přehrání hudby vytvořily předběžný test, stejně jako výkresy všech snů, které měli včera v noci. 

Když byly výkresy zkoumány, mohly by být viděny účinky sublimační zprávy. Výkresy lidí, kteří poslouchali hudbu se skrytým obsahem, obsahovaly obrazy týkající se návrhů, které naslouchaly, zatímco nebyla nalezena žádná korelace s kontrolní skupina.

Kaser dospěl k závěru, že „podvědomá mysl je schopna vnímat zaznamenanou slovní zprávu, kterou nelze vědomě slyšet“, což dokazuje existenci podvědomého vnímání.

V jiné studii, kterou provedl Dr. Becker, byly experimentální a kontrolní skupiny požádány, aby odhadly tříciferné číslo. Experimentální skupina byla vystavena číslu která byla v nahrána ve zvukové stopě vytvořená na růžovém šumu (podobně jako bílý šum).

Ve třech různých studiích se průměrně 77% lidí vystavených číslům správně odhadlo, ve srovnání s pouhými 10% lidí v kontrolních skupinách, kteří nebyli vystaveni těmto číslům. To opět potvrzuje, že subliminální zprávy jsou vnímány na nevědomé úrovni.

Agorafobie

Lee, I., Tyrer, P. a Horn, S., „Srovnání subliminálních, supraliminalních a vybledlých fobických filmových filmů v léčbě agorafobie.“ British Journal of Psychiatry (1983):

* 32 pacientů bylo léčeno vystavením videí dvakrát týdně po dobu tří týdnů. Tři ze skupin viděly tentýž film – výběr agorafobických scén, zatímco kontrolní skupina viděla hrnčíře, který pracoval na svém kolu. Tři testované skupiny zahrnovaly jednu skupinu, která ji viděla na úrovni pod vizuální prahovou hodnotou (podskupina), přičemž jeden z nich viděl za normálních podmínek (pravidelná skupina) a třetí byl vystaven oběma sublimačním a pravidelným prohlídkám, jak probíhala studie (vybledlá skupina). 

* Vybledlá skupina ukázala největší zlepšení ze všech skupin. Zlepšení bylo zachováno po dobu dvanácti týdnů.

* Tato zjištění zjištění naznačují, že jak subliminální, tak pravidelná prezentace zpráv může být účinná při snižování agorafobního chování, ale když kombinuje subliminální zprávy s pravidelným sledováním, je to ještě větší účinek.

Učení a dovednosti

Parker, KA „Účinky subliminální symbiotické stimulace na akademické výkony: další důkazy o adaptačních účincích fantazie jednoty“. Journal of Counseling Psychology (1982):

* 60 vysokoškolských studentů na kurzu letního práva po dobu 6 týdnů dostalo podprahové zprávy před 3 z 5 přednášek týdně, stejně jako před a po krátké minutě poradenství. 

* Subjekty vystavené subliminálnímu zasílání zpráv dosahovaly výrazně vyšší kvality než ostatní, což bylo v souladu s ostatními dřívějšími studiemi.

Subliminal Enhancements Boost Výukové schopnosti

Cook, H., Ph.D. „Účinky podprahové symbiotické požehnání a kouzla víry na dosažení.“ Psychoanalytická psychologie (1985):

* Vysokoškolští studenti byli rozděleni do skupin a vystaveni buď podprahové zprávě nebo řídící zprávě bezprostředně po třídě po dobu 12 zasedání po dobu 4 ms. 

* Studenti, kteří obdrželi subliminální zprávy, skončili v závěrečných ročnících zkoušek lépe než studenti, kteří obdrželi kontrolní zprávu. 

* Vědci dospěli k závěru, že subliminally stimulující studenti, aby se cítili lépe o sobě, jim umožnili lépe se učit.  

Snížila krádež

* Časopis TIME hlásil v roce 1979, že téměř 50 obchodních domů v USA a Kanadě využívalo sublimační zprávy o svých hudebních systémech, což mělo za následek výrazné snížení zákaznické krádeže krádeže a krádeže zaměstnanců. 

* Jeden řetězec východního pobřeží dosáhl úspory ve výši 600 000 dolarů za devět měsíců! 

Další příběh v časopise Wall Street Journal v roce 1980 uvedl, že sublimační zasílání zpráv v supermarketu v New Orleans vedlo k tomu, že v průběhu 6 měsíců od jeho užívání skončila nízká spotřeba – od 50 000 dolarů za šest měsíců až po 13 000 dolarů! Kromě toho klesla pokladna z 125 dolarů za týden na méně než 10 dolarů za týden.

|

Vnímání mimo vědomí

 

Základní vnímání bez vědomí vnímání je možné
Výzkumný pracovník Ed Kazdin sestavil sekundární výzkum vnímání – první pozoruhodnou je u chirurgických pacientů podstupujících anestetikum.

Nyní samotná povaha silného anestetika zajišťuje, že pacient je zcela „pod“ a nevědomý všech událostí – jednoduše řečeno, pod anestetikem nemá pacient žádné vědomé vnímání.

Testovali pacienty sadu sluchátek a hráli jednoduché zaznamenávání slov, která se opakují. Pak byly po operaci prezentovány začátek slova a požádány o jeho dokončení.

Slova v tomto případě, která byla hrána, byla „vinná“ a „hrdá“.

To znamená, že protože pacienti v anestezii nemají vědomé vnímání vnějšího prostředí, tak mohou být informace vnímány bez vědomého vědomí.

Zvuk, přenášený podvědomě, se dostává do podvědomí
Ed sestavil několik výzkumných studií, v nichž bylo konstatováno, že myšlenky, pocity a činy lidí mohou být ovlivňovány zpracovanými podněty, aniž by došlo k vědomí jejich vnímání.

V těchto studiích se lidé jednoduše ptají, zda si byli vědomi vnímání nebo ne.

Bylo například použito podprahové zvuky; dopisy abecedy nebo čísel byly tak mírně šeptané, že pozorovatelé tvrdili, že nemohou slyšet žádný zvuk. Chcete-li otestovat, zda byli vnímáni podvědomě, pozorovatelé byli požádáni, aby udělali odhady týkající se podnětů.

Například pozorovatelé byli požádáni, aby uhodli, zda byl vysloven dopis nebo číslice.

Výsledek byl tak důsledně viděn, že odhady pozorovatelů ohledně podnětů byly správnější, než by se dalo očekávat na základě náhodného hádání. Takže navzdory tvrzení pozorovatele, že nevěděli o tom, že tyto podněty vnímají, jejich náznaky naznačily, že skutečně vnímali dostatečné informace, aby mohly přesně odhadnout podněty.

Tento styl experimentu se opakoval 100krát a při sestavování neopouští pochybnosti o tom, že můžeme vnímat podprahový zvukový stimul.

Lidé říkají, že nic neslyší, ale informace se dostanou do podvědomí.

Toto je oficiální psychologický časopis, který napsal Edův výzkum: Zdroj: AE Kazdin (Ed.), Encyklopedie psychologie (svazek 7, s. 497-499). New York: Oxford University Press, 2000. Zde můžete přečíst celý výzkumný dokument

Tyto dvě studie nám ukázaly, že 1. vnímání bez vědomí je možné a konkrétněji, že 2. subliminální zvuk dosáhne podvědomí. Ale teď se věci opravdu zajímají … Zde jsou některé výzkumné práce a případové studie, které se dostaly do běžných médií a opravdu vedly k nárůstu popularity, kterou vidíme dnes s sublimálním zvukem.

Britští vědci ukázali zprávy, o kterých si nejsme vědomi, že mohou opustit mozkovou stopu
Vědci zjistili, že krátce zobrazují sublimační zprávy tak rychle, že lidé si ani vědomě nevšimnou, přesto mění své myšlení.

Profesor Lavie se domnívá, že schopnost podvědomě vyzdvihnout prchavé signály by se mohla vyvinout jako způsob, jak si vzít letmá varování.

„Je zřejmé, že existují evoluční výhody, které rychle reagují na emoční informace,“ řekla. „Nemůžeme se dočkat, až se naše vědomí zahrotí, když uvidíme, že se k nám někdo přiblíží nožem, nebo jestli budeme řídit v deštivých nebo mlhavých povětrnostních podmínkách a uvidíme varování“ nebezpečí „.“

Profesor Lavie se domnívá, že výzkum může mít důsledky pro využívání sublimačního marketingu k předávání zpráv, a to jak pro reklamu, tak pro oznámení o veřejných službách, jako jsou bezpečnostní kampaně.

* Tento článek je převzat z „The Telegraph“, noviny z Anglie.

Podprahová reklama
Výzkumní pracovníci University College v Londýně našli první fyziologické důkazy, že neviditelné sublimální obrazy přitahují pozornost mozku na podvědomou úroveň. Širší důsledkem studie, publikované v Current Biology, je, že techniky, jako je sublimální reklama, která je nyní zakázána ve Spojeném království, ale v USA je stále legální, určitě zanechávají svou stopu v mozku.

Použitím fMRI studie zkoumala, zda obraz, který si nevíte – ale ten, který dosáhne sítnice – má vliv na aktivitu mozku v primární vizuální kůře, která je součástí okcipitálního laloku.

Objekty „mozku reagovaly na objekt, i když si nebyly vědomy toho, že ho viděl. Tento výzkum ukazuje, že když váš mozek nemá schopnost věnovat pozornost obrazu, dokonce i obrazy, které působí na naše podvědomí, se jednoduše nezaregistrují. „

Dr. Bahador Bahrami z Institutu pro kognitivní neurovědy UCL a oddělení psychologie UCL řekl: „Co je zajímavé je, že váš mozek zaznamenává věci, o kterých si ani neuvědomujete a na které se nikdy nedozvíte.“

* Tento článek je převzat z „Science Daily“, on-line vydavatele vědeckého výzkumu.

 

 

Donec sollicitudin molestie malesuada. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Pellentesque in ipsum id orci porta dapibus.
Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Donec velit neque, auctor sit amet aliquam vel, ullamcorper sit amet ligula. Curabitur aliquet.

POSLEDNÍ PŘÍSPĚVKY

Jak si odpustit: Vyrovnej se s minulostí a překonej vnitřní bloky

Jak si odpustit: Vyrovnej se s minulostí a překonej vnitřní bloky

Řekla bych, že jedna z nejtěžších věcí v životě je si odpustit. Ale jak odpustit? Jak si odpustit to všechno, co v sobě nosíš několik let a často i celý svůj život? Brr... často nás něco užírá, litujeme našich chyb. Já jsem zastánce toho, že každý by měl pravidelně ve...

Afirmace na sebelásku, sebepřijetí a sebevědomí nefungují

Afirmace na sebelásku, sebepřijetí a sebevědomí nefungují

Afirmace na sebelásku a sebevědomí jsou často prezentovány jako kouzelný klíč k větší sebedůvěře, pozitivnímu vnímání sebe sama a celkovému pocitu štěstí. Na sociálních médiích, v knihách a na workshopech jsou vychvalovány jako rychlá a snadná cesta k transformaci...

Jsi připraven/a na životní změnu?

Pin It on Pinterest

Shares